Laps:
- Tunneb kodukoha veekogusid, nendes elavaid loomi ja kasvavaid taimi. Teab vee olulisust loodusele ja inimesele ning oskab vett säästvalt kasutada.
- Käitub tervist hoidvalt ning tunneb rõõmu aktiivsest liikumisest.
- Kasutab loovalt erinevaid vahendeid ja rakendab oma kogemusi, teadmisi ja muljeid ümbritsevast maailmast.
- Oskab õpetaja juhendamisel kasutada erinevaid robootikavahendeid.
Õpetaja:
- Rakendab iganädalaselt õues õppimist ja õuesõpet.
- Väärtustab enda ja laste tvist, pakkudes igapäevaselt võimalusi aktiivseks liikumiseks.
- Loob taaskasutust ja loovust väärtustava keskkonna, kus laps saab aktiivselt tegutseda.
- Arendab oma teadmisi digitehnoloogia valdkonnas ning oskab kasutada lasteaias olevaid robootikavahendeid.
Kaasav haridus:
1. Õpetaja märkab lapse abivajadust (lapse füüsiline, tervislik, psühholoogiline, emotsionaalne, sotsiaalne, kognitiivne, hariduslik ja majanduslik)
2. Õpetaja arvestab lapse individuaalsete eripäradega ning kohandab rühma keskkonda, õppematerjale, vahendeid ja õppemeetodeid vastavalt sellele.